Massey Ferguson, o marcă globală AGCO, introduce cu mândrie un aspect proaspăt și modern al logoului emblematic triunghiular, precum și o identitate de marcă complet nouă „Born to Farm”, cu ocazia celei de-a 175-a aniversări din 2022

„Compania Massey Ferguson le oferă fermierilor utilaje moderne și de încredere de când a fost înființată, acum aproape 175 de ani. Puține mărci din lume pot avea un impact atât de durabil asupra agriculturii. Din acest motiv, Massey Ferguson este „Born to Farm””, a declarat Eric Hansotia, președinte și CEO al AGCO Corporation.

Luis Felli, vicepreședinte senior și director general al Massey Ferguson, a adăugat: „Massey Ferguson se transformă dintr-o companie de utilaje agricole într-un furnizor de tehnologie modernă și fiabilă, care va aduce valoare adăugată fermierilor și le va face afacerile mai profitabile și mai durabile. Cu tendința generală de la nivel mondial, „Farmers First”, clienții experimentează transformarea globală a mărcii într-un mod unic.  Având în vedere că reorganizăm marca la nivel global, este firesc să introducem un nou logo în acest moment unic din istoria noastră”.

„2022 va fi anul noii mărci globale Massey Ferguson”, spune Francesco Murro, vicepreședinte Massey Ferguson Global Marketing, Sales Enablement & Partnerships”. Ne gândim la un logo nou din 2019, când am prezentat conceptul MF Next la târgul internațional Agritechnica. Noua eră a MF s-a născut odată cu lansarea MF 8S în iulie 2020, care a fost urmată de lansarea unei linii complete de produse în ultimele 18 luni, inclusiv de evenimentul nostru digital „Born to Farm” din septembrie 2021. Noiembrie este o lună simbolică pentru marcă, deoarece în urmă cu exact 63 de ani a luat ființă marca cu logoul inconfundabil. Deoarece în 2022 vom sărbători cea de-a 175-a aniversare a primului atelier de utilaje agricole înființat de Daniel Massey, acum este momentul perfect de a reîmprospăta logoul și de a prezenta un nou slogan semnificativ”.

Triunghiul triplu Massey Ferguson – cel mai cunoscut simbol încă din 1958

„Forma triunghiului triplu este un simbol foarte puternic, pe care Massey Ferguson l-a prezentat din 1958. Noul logo este o combinație între moștenirea noastră solidă și noile valori ale mărcii. Cele trei triunghiuri se intersectează și reprezintă relațiile benefice și încrederea dintre fermieri, distribuitori și marcă”, a adăugat Francesco Murro. „Lucrăm ca o echipă globală Massey Ferguson pentru a simplifica agricultura, pentru a o face mai profitabilă și mai durabilă în lumea întreagă”, a declarat Alfredo Jobke, director al departamentului Marketing Global Massey Ferguson. „Prin intermediul acestei noi versiuni transparente, ne dorim mai mult ca niciodată să invităm fermierii să facă parte din familia Massey Ferguson „Born to Farm”. Am profitat de această oportunitate și am ales un design modern, o formă îngustă și plană, dând viață logoului prin interacțiunea a trei triunghiuri care se întrepătrund. Desenul cu o singură linie, plină și dreaptă dă impresia de mișcare. Designul plan reflectă foarte bine lumea noastră digitală actuală și ne permite să configurăm logoul, dacă este necesar, și să-l aducem la viață atât pe site-urile noastre, cât și în aplicații de pe smartphone-uri și ceasuri inteligente sau chiar pe ecranele utilajelor”.

Evenimentul nostru „Born to Farm” din septembrie 2021 a fost prima lansare a acestui nou logo și a sloganului „Born to Farm”. Feedback-ul extraordinar și entuziasmul incredibil pe care le-am primit ne-au ajutat să transformăm totul în realitate. Noul slogan transmite promisiunea unică a mărcii noastre și plasează Massey Ferguson pe un loc special pe piață și în zonele în care ne desfășurăm activitatea”, a concluzionat Francesco Murro.

Lansarea noii identități de marcă globale Massey Ferguson în 2022

Noul logo va fi lansat treptat în întreaga lume. Am început deja să îl integrăm în canalele noastre digitale și de acum înainte va fi încorporat în toate materialele de marketing Massey Ferguson, iar această schimbare ne oferă impulsul de care avem nevoie pentru a sărbători cea de-a 175-a aniversare, în ianuarie 2022.

Reînnoirea logoului și a sloganului Massey Ferguson ne asigură oportunitatea unică de a realinia mesajele de bază ale mărcii și de a ne concentra pe abordarea „Farmers first” și pe utilaje moderne, fiabile, ușor de utilizat și durabile. Fermierii din întreaga lume vor experimenta noua identitate a mărcii Massey Ferguson pentru prima dată din primul trimestru al anului 2022. De asemenea, începând cu 2022 vom desfășura o implementare treptată în facilitățile, fabricile și birourile noastre din întreaga lume, precum și în rețeaua noastră de distribuție Massey Ferguson.

Trimite mesaj